دل نوشت و مغز نوشت های من

آیا زندگی اتفاقی است یا هیچ چیز اتفاقی نیست؟

دل نوشت و مغز نوشت های من

آیا زندگی اتفاقی است یا هیچ چیز اتفاقی نیست؟

تنها در ینگه ی دنیا

امشب زنگ زدم به دوستانم در امریکا. یکیشون که خیلییی شوت بود کلا حتی یادش نبود من خونه ام با همخونه اس یا تنهام یا اینکه من ترم چندم. ناامیدم کرد انقدر سطحی بود همشم از خوب بودن همه چیز تعریف کرد که میخواد بره مسافرت و استادش چقدر خوبه و اینا. و من دیدم تنهام. هیچکس رو ندارم. حتی یک یار هم ندارم. تنها حس میکنم هیچوقت هیچکس رو نخواهم داشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
شکیبا شنبه 26 آذر 1401 ساعت 23:27 http://Zendegi2021.blogfa.com

به holy نزار ناامیدی درونت رخنه کنه بلند شو ،اینور دنیا همزبونی هم اگه هست ،اون قدر بذر دروغ ودغل پاشیدن که آدم سعی میکنه اصلن نره طرفشون

به حسین:
،اینور واونور نداره ،آدم اگه دلش برای مملکتش بسوزه هر کجای دنیا باشه ،صدای بارون دیوونش میکه....رنگین کمان قلبش رو میفشاره .....

حسین سه‌شنبه 22 آذر 1401 ساعت 21:20 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

خوش به حالتون که خارج از ایران هستید این روزهای سخت رو نمیبینید از نزدیک
سرتون سلامت و همیشه خوش و شاد باشید

لیمو چهارشنبه 16 آذر 1401 ساعت 09:40

یاد کتاب تماما مخصوص افتادم.

شروع کردم به خوندنش. مرسی معرفی کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد