دل نوشت و مغز نوشت های من

آیا زندگی اتفاقی است یا هیچ چیز اتفاقی نیست؟

دل نوشت و مغز نوشت های من

آیا زندگی اتفاقی است یا هیچ چیز اتفاقی نیست؟

اسکیت

اسکیتامو برداشتم و تنها رفتم سمت پارک توی مسیر بغل رودخونه. گفتم برم سمت اونجایی که بعضی وقتا توش میرقصن شاید یکیو پیدا کردم اونم اسکیت داشت خوب دیدم بلههه یک نفر هست اسکیت داره یه زنه... داشتم میپوشید و منم رفتم بهش سلام دادم ... گفتم خوبه با هم بازی میکنیم و معاشرت میکنیم اما اون خیلی مبتدی بود و اصلا هم حوصله نداشت و اصلا هم باهام حرف نزد و دو قدم میرفت و بعد مینشست. خیلی هم شبیه زن عموم بود. ناامید شدم ازش رفتم... بعدش آمدم خونه شام خوردم و یه تیکه های از فیلم چپ راست رو دیدم اصلا خوشم نیومد...کلا کمدی به سبک شوخی های جنسی اصلا منو نمیخندونه... اصلااا... آیا فقط من اینشکلی ام؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد