دل نوشت و مغز نوشت های من

آیا زندگی اتفاقی است یا هیچ چیز اتفاقی نیست؟

دل نوشت و مغز نوشت های من

آیا زندگی اتفاقی است یا هیچ چیز اتفاقی نیست؟

مرد تنها

ناگهان به یاد عشقی افتادم

عشقی دور ولی عمیق و امن در زندانی به نام ....

عشقی که خیلی دوست داشتنی است 

عشقی که ارام بود و هیچ وقت ناامیدم نکرد

همیشه بالغ همیشه زیبا و جذاب

عشقی که فرهاد و داریوش گوش میداد و سیگار میکشید و آمریکانو میخورد و سبیل های انقلابی داشت

یه پراید کهنه ولی مال خودش که خیلی هم بهش میرسید و تعمیرش میکرد اما تمیزش نمیکرد...

یه مرد بود یه مرد

با دستای فقیر

با چشمای محروم

با پاهای خسته

یه مرد بود یه مرد


---

عشقی که من آن را سوزاندم و الان تلاش میکنم که از خاکسترهای آن جوانه ای برویانم اما نمیشود...


نظرات 1 + ارسال نظر
حسین جمعه 27 آبان 1401 ساعت 09:47 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

سلام به شما
خوب هستید
عشق بخصوص عشق اول تا ابد تو قلبت جا خوش میکنه و فراموشم نمیشه
بهترین ها رو براتون آرزو میکنم
موفق و سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد