دل نوشت و مغز نوشت های من

آیا زندگی اتفاقی است یا هیچ چیز اتفاقی نیست؟

دل نوشت و مغز نوشت های من

آیا زندگی اتفاقی است یا هیچ چیز اتفاقی نیست؟

جیم یا جی ام یا چی اصن؟!

یه مشکل اساسی من توی آشپزخونه زبانه. با اینکه تافل رو عالی دادم ۱۱۲ شدم و زبان اکادمیکم عالیه ولی توی گفتگو عامیانه یکم میلنگم.. بدترین قسمت جاییه که لهجه دارن.. ماریو و جنیفر هردو لهجه اسپانیایی دارن و واااااای که من اصن نمیفهمم چی میگن.. باز جورج خوبه و جو یکم بده . لهجه کارتر رو که اصن نمیفهمم یه لهجه سیاهپوستی گنگ خلافکار طور داره.. خلاصه دارم عادت میکنم. چند شب پیش ماریو دات بام حرف میزد گفت تو خیلی با علااقه و دیتیل کار میکنی و پتانسیلو داری و میخوام شف بشم توی رستوران ژاپنی تو بیا دستیارم شو اولین کسی که به ذهنم اومده تویی. خلاصه که منم واقعا برای اولین بار حس خوب و مفید بودن کردن.. گفت واسه سپتامبر.. از فرداش به شوخی بهم میگفت اینو بیار. اونو بیار و خوب اسمای لامصب ایتالیایی رو من بلند نیستم چمیدونم میلانزا چیه!!! داشت یادم میداد ولی با شوخی ولی خوب دوس نداشتم ضایع طوری بشم و قیافه اوسکولی نگاش کنم و بگم اصن میلانزا چی هست؟ مشکلم اسماس و لهجه. شب برگتم منو رو دونه دونه از ایتالیایی ترجمه کردم نوشتم ولی باز یادم نمونده باید مرورش کنم.

فکر کنم چهار روزه که سرویس وایمیسم با جنیفر من سالاد و بوراتا و تمپورا میزنم اونم لگیومی و تارتار و اختابوس میزنه (اسما اولش واسه من انگار غذای مریخی بودن) تازه همین چند قلم رو یاد گرفتم. کارتر رفته مسافرت و داشت میرفت گفت بمون خوب باش نیام ببینم رفتی منم گفتم نگران نباش هستم!!!

مشکل کامیونیکیشنم حل بشه از نظر سرعت و اینا خوبم و با دقت و تر تمیزم..

:یکم فکرمو مشغول میکنه اینکه دوس ندارم فک کنن خنگم فلان چیزو نمیدونم و ازینا ولی دیگه همینیه که هست 


اخر شب دختره گارسن داف طوریه اومد گفت امشب جیم بودی ؟ من فقط با چشای گرد گغتم وات ؟ گفت جیم (جی ام) من فکر میکردم میگه جیم میری ورزش میکنی ؟ گفتم نه گفت مگه امشب این قسمت نبودی ؟ گفتم اره گفت چطور بود و منم مثل همیشه اووو آی لایک ایت

اخر متوجه شدم جی ام یا جیم منظورش یحتمل بخش سرویس فرانت بوده ولی همچنان واسم سواله جی ام یا جیم با اصن چی گفت عنتر؟!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
لیمو سه‌شنبه 21 تیر 1401 ساعت 11:50 https://lemonn.blogsky.com

منم از اول فکر کردم منظورش باشگاهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد